niedziela, 3 lutego 2013

Sałatka z kabanosem


Przepis na tę sałatkę mam od mojej szefowej. Kompozycja w całej swej prostocie smaczna i bardzo szybka w wykonaniu. Ja sięgam po tę propozycję bardzo często, tym bardziej, że składniki zawsze mam pod ręką - kabanosy często zastępuję inną wędliną, taką jaką akurat mam w lodówce ;-)

SKŁADNIKI

150 g makaronu (waga surowego makaronu)

100 g kabanosów

ok. 10 cm pora

majonez

sól, pieprz

Makaron gotujemy w lekko osolonej wodzie, odcedzamy i przelewamy zimną wodą - szybko wystygnie i nie będzie rozciapany. Kabanosy i pora kroimy w plasterki. Mieszamy wszystko razem, doprawiamy solą, pieprzem i majonezem. 
I gotowe :-)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)