czwartek, 4 kwietnia 2013

Sałatka z selera konserwowego z szynką




Czy ja pisałam wczoraj, że w pracy zawsze coś się dzieje i nie ma miejsca na nudę? To dzisiaj potwierdzam. W 100 %. Rada w poradni - nowe przepisy, nowe wytyczne... i kilka godzin aktywnego uczestnictwa w spotkaniu... Aktywne słuchanie, burza mózgów - i to niejedna... hmmm, schodzi z tym, ale najciekawsze jest to, że człowiek całkowicie traci poczucie czasu, zupełnie nie wiadomo kiedy zrobiła się 19-ta... zanim dotarłam do domu było przed 20-tą... ;-) A tu córcia - jak zwykle pełna energii i zapału do zabawy - od progu opowiada jak jej minął dzień :-) Buzia jej się nie zamyka :-) :-) Wtajemniczeni mówią, że ma to po mnie ;-) i niech tak będzie :-) 
A dla Was sałatka :-)


SKŁADNIKI

300 g szynki konserwowej

1 puszka selera konserwowego

1 puszka kukurydzy

1 duża papryka czerwona

2 jabłka

4 jajka

majonez

ketchup


Jajka gotujemy na twardo i studzimy, jabłka obieramy, z papryki usuwamy gniazda nasienne - wszystko kroimy w kostkę. Podobnie szynkę. Selera i kukurydzę dokładnie odsączamy. Teraz układamy w salaterce warstwy: 

seler, kukurydza



papryka



jabłka



jajka



majonez, szynka



ketchup



i gotowe! :-)

To jedna z najszybszych w przygotowaniu sałatek, a do tego pyszna - smaki kolejnych warstw fantastycznie się przenikają po nałożeniu na talerz :-)
Smacznego Wam życzę :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)