niedziela, 27 lipca 2014

Serek kanapkowy z ogórkiem małosolnym




Ledwo co zarezerwowałam pokoje na wakacje - wspominałam Wam o tym - a teraz dopadły mnie typowe rozterki urlopowicza ;-)  ...czy pokoje są takie jak na zdjęciach (obawiam się, że zdjęcia to jednak zdjęcia, a rzeczywistość swoją drogą), czy będzie pogoda, jak dziecko zniesie podróż, czy... czy... czy... z każdą chwilą coraz więcej tego... zobaczymy za dwa tygodnie... Tymczasem jest piękna pogoda więc lekkie posiłki aż same garną się na talerz :-) zatem dziś leki serek kanapkowy z dodatkiem charakterystycznym dla letnich miesięcy :-) Orzeźwiający, aromatyczny, pyszny... Kiedyś proponowałam Wam inną jego wersję, dziś pora na tę letnią :-)




SKŁADNIKI

1 duże opakowanie jogurtu naturalnego typu greckiego

1 - 2 ogórki małosolne (w zależności od wielkości)

1/2 pęczka koperku

sól




Ogórki i koperek drobno siekamy, a następnie mieszamy z jogurtem i solą. Całość wylewamy na sitko wyłożone dodatkowo gazą i zostawiamy na noc. I to wszystko w tym temacie - serek pięknie się odsączy i będzie się idealnie rozsmarowywał na kanapkach :-)



3 komentarze:

  1. Uwielbiam :) aż muszę zrobić! Urlop na pewno się uda, nie ma co się martwić na zapas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mam taką nadzieję, ale ja jak to ja i tak muszę się trochę pomartwić żeby mabrało mocy ;-)

      Usuń
  2. kusisz mnie tym serkiem, takie lekkie są idealne na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)