sobota, 9 sierpnia 2014

Bób mrożony (na zimę)




No to już wszystko gotowe do wyjazdu :-) wyruszamy :-) w związku z tym w najbliższym tygodniu będzie mnie tu trochę mniej, ale mam nadzieję, że Wy pozostaniecie ;-) W międzyczasie przygotujcie zapasy bobu na zimę (ja już przygotowałam) i zaglądajcie na facebooka - tam powinnam być obecna dość regularnie :-) 
Sposób na bób mam od pewnej zaprzyjaźnionej z naszą rodziną pani i... działa ;-)


SKŁADNIKI

bób i woda


Wodę zagotowujemy i na wrzątek wrzucamy Bób. Pozostawiamy bób w wodzie na trzy minuty, a następnie przelewamy zimną wodą i rozkładamy płasko (najlepiej na ręcznikach papierowych) i czekamy aż obeschnie z wody. Pakujemy do torebek lub pojemników i wstawiamy do zamrażarki.  

P.S.
A to jest mój pierwszy w życiu post wstawiany z telefonu :-)

1 komentarz:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)