poniedziałek, 22 września 2014

Spaghetti z tuńczykiem




Dziś mam dla Was prawdziwie ekspresowe danie. Często szykuję takie gdy mój kalendarz przestaje się domykać ;-) i szczerze mówiąc moja rodzina nie ma nic przeciwko takiej "szybkiej kuchni" :-) No więc nie tracąc czasu, czym prędzej mówię co i jak :-)


SKŁADNIKI

2 puszki tuńczyka w oleju (w kawałkach, nie sałatkowego)

1 cebula

1 łyżka oleju

2 szklanki przecieru pomidorowego

1/2 pęczka natki pietruszki

sól, pieprz, słodka mielona papryka


dodatkowo: starty parmezan

no i oczywiście makaron ;-)





Tuńczyka odsączamy z oleju i dzielimy kawałki na mniejsze. Cebulę drobno siekamy. Na patelni rozgrzewamy łyżkę oleju i dodajemy cebulę, podsmażamy przez chwilę (powinna pięknie błyszczeć) i dodajemy tuńczyka, całość dokładnie mieszamy i dolewamy przecier. Smażymy do chwili aż całość zgęstnieje. Doprawiamy sola, pieprzem, papryką (niedużo), dodajemy posiekaną natkę i dokładne mieszamy. Sosem polewamy ugotowany makaron i posypujemy serem.
Włoskie smaki

4 komentarze:

  1. na taki obiad to ja się piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spaghetti z tuńczykiem to bardzo smaczne danie, sama od czasu do czasu je przygotowuję gdy chcę mieć szybko obiad. Dziękuję za dodanie przepisu do akcji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)