poniedziałek, 2 marca 2015

Sałatka z kurczaka i selera naciowego



Z początkiem roku każdy ma jakieś plany, postanowienia... a moje dojrzały dopiero teraz :-) ale jestem ich całkowicie pewna :-) teraz tylko potrzebuję konkretnego wykopu do działania :-) Mąż się ze mnie śmieje, ale popiera... wspiera... będzie dobrze! Tyle, ,że nie mam na nic czasu... jak zawsze z resztą ;-) ale na sałatkę zawsze :-) szybką i pyszną :-)


SKŁADNIKI

1 pojedynczy filet z kurczaka

2 łodygi selera naciowego

1/2 czerwonej papryki

1/2 puszki kukurydzy

2 łyżki jogurtu naturalnego

2 łyżki oliwy z oliwek

1 kromka chleba razowego

2 łyżki startego sera (np. grana padano)

sól, pieprz, słodka mielona papryka




Fileta kroimy w paski lub w kostkę (jak wolicie), posypujemy solą, pieprzem i papryką, a następnie smażymy na rozgrzanej oliwie. Selera i paprykę kroimy w dowolne kształty, kukurydzę osączamy. Wszystkie składniki mieszamy razem, doprawiamy solą, pieprzem i jogurtem. Z chleba obcinamy skórkę i kroimy go w kostkę, a następnie obsuszamy na suchej patelni, tak by powstały grzanki, posypujemy nimi sałatkę. Wierzch posypujemy startym serem.



2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)