wtorek, 2 czerwca 2015

Pasta do kanapek z tuńczyka i awokado



Najwyraźniej lato się rozpędziło :-) i dobrze :-) taka pogoda zawsze nastraja mnie optymizmem i dodaje mi energii :-) chociaż dziś z tą energią coś kiepsko... ale za to konferencja, na którą się dziś wybrałam była naprawdę warta udziału. Tylko podróż zmordowała mnie jak nigdy... dlatego na kolację była bardzo prosta, ale za to rewelacyjna w smaku, pasta do kanapek :-) Spróbujcie koniecznie...


SKŁADNIKI

1 puszka tuńczyka w oleju (duże kawałki)

1/2 awokado

2 jajka

1/2 pęczka szczypiorku

1 - 2 łyżki majonezu

sól, pieprz


Jajka gotujemy na twardo, studzimy i kroimy w drobną kostkę, tuńczyka dzielimy widelcem na mniejsze kawałki, awokado rozgniatamy widelcem, szczypiorek drobno siekamy. Wszystkie składniki wkładamy do salaterki, doprawiamy majonezem, solą, pieprzem i dokładnie mieszamy. I gotowe :-)

2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)