poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pasta jajeczna z awokado




Od zawsze wiem, że śniadanie to podstawa dnia. Inna sprawa, że kolację mogę sobie śmiało odpuścić, ale nie wyobrażam sobie, że wychodzę z domu bez zjedzenia czegokolwiek. Biegam rano po domu jakby mi ktoś minutnik nakręcił, ale jedzenie musi być :-) Dlatego dziś mam dla Was szybką propozycję na śniadanie - lekką i zdrową :-) Możecie ją śmiało przygotować wieczorem i schować do lodówki (koniecznie pod przykryciem, żeby awokado nie ściemniało za bardzo). I gwarantuję, że każdemu będzie smakować :-)


SKŁADNIKI

4 jajka

1/2 awokado (musi być dojrzałe)

2 łyżki serka naturalnego

zielony koperek (ilość dowolna)

sól, pieprz



Jajka gotujemy na twardo, studzimy i kroimy w drobną kostkę lub rozgniatamy widelcem. Awokado rozgniatamy widelcem, koperek drobno siekamy. Wszystkie składniki umieszczamy w salaterce i dokładnie mieszamy. Schładzamy w lodówce. Taka pasta genialnie smakuje w połączeniu z tuńczykiem, pomidorem lub z jednym i z drugim razem :-)





4 komentarze:

  1. Takiej pasty jajecznej jeszcze nie robiłam, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bez śniadania sie nie ruszam z domu,
    z awokado nie robiłam pasty jajecznej, muszę następnym razem dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być pyszna :) Ja śniadanie w tygodniu jem w pracy, bo jadę na 7 do pracy, więc z domu wychodzę o 6. Nie mam wtedy czasu na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)