środa, 7 października 2015

Naleśniki na śmietanie



Ostatnio nie mogę spędzać w kuchni tyle czasu, ile bym chciała... :-( Niestety, ale muszę się poddać czemuś, co nazywa się "oszczędzający tryb życia"... na szczęście tylko przez pewien czas, a potem - mam nadzieję - uda mi się wszystko przywrócić do normy :-) Ale póki co, jeśli moja córcia ma życzenie zjeść naleśniki, nie mogę jej odmówić :-) Tym razem przygotowałam jej naleśniki na śmietanie - są niezwykle smaczne i elastyczne - nie łamią się, zwijają i składają z dużą łatwością :-) 


SKŁADNIKI

200 ml gęstej śmietany 18%

200 ml mleka

2 jajka

8 łyżek mąki pszennej


Wszystkie składniki miksujemy razem, a następnie wylewamy niewielkie ilości ciasta na rozgrzaną patelnię i smażymy cienkie naleśniki. Podajemy z dowolnymi dodatkami. Proste? A jakie pyszne...



2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)