wtorek, 17 maja 2016

Sałatka ziemniaczana z sosem czosnkowym



Sałatka... No chyba każdy się zgodzi, że to najlepszy patent na przygotowanie konkretnej ilości posiłku z niewielkich ilości składników. Często robię jakąś na kolację i tak też było tym razem. Zwykle mamy odmienne zdania co do sosu jaki użyć - ja wolę na bazie jogurtu, mąż na bazie majonezu, dlatego ucieszyłam się gdy ostatnio otrzymałam paczkę od firmy FOLWARK, a w niej różne sosy :-) O pozostałych napiszę Wam przy innych okazjach, a tym razem wybrałam sos czosnkowy. Fantastycznie uzupełnił smak składników jakie wybrałam do sałatki, ale nie zdominował ich. Sałatka łatwa i szybka w przygotowaniu (nie licząc czasu gotowania i studzenia), ale najlepiej spróbujcie sami :-)


SKŁADNIKI

5 ziemniaków (ugotowanych w posolonej wodzie)

4 jajka (ugotowane na twardo)

200 g pomidorków koktajlowych

kilka liści świeżego szpinaku

sos czosnkowy FOLWARK (ilość dowolna, wg Waszego uznania)




Ziemniaki i jajka studzimy, a następnie kroimy w dużą kostkę, pomidory kroimy na połówki, a listki szpinaku (ogonki odrywamy) w cienkie paski. Na dnie salaterki układamy ziemniaki i polewamy je sosem. Następnie kładziemy jajka, na nich pomidorki i znów warstwa sosu. Wierzch sałatki posypujemy szpinakiem. Przed podaniem schładzamy.  

2 komentarze:

  1. mniam :) wczoraj jadłam sałatkę ze szpinaku i ziemniaków ale trochę inną. Twoja wersja również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)