środa, 4 maja 2016

Wiosenna surówka z cukinii




Zawsze mam w lodówce jakieś warzywa, że o jogurcie już nie wspomnę ;-) dlatego często surówki doprawiam właśnie jogurtem, a nie majonezem. Po pierwsze tego drugiego najczęściej nie mam "na zawołanie", a po drugie takie surówki są lżejsze :-) Ale to wszystko rzecz gustu :-) Nie mniej dziś mam dla Was jedną z tych surówek, które powstają w mojej kuchni na poczekaniu - otwieram lodówkę i nagle okazuje się, że jest z czego zrobić coś do obiadu :-) No to do dzieła ;-)


SKŁADNIKI

1 mała cukinia

1 pęczek rzodkiewek

1 pęczek szczypiorku

1 małe opakowanie jogurtu naturalnego

sól ziołowa




Cukinię (ze skórą) i rzodkiewki kroimy w półplasterki lub ćwierćplasterki. Szczypiorek drobno siekamy. Wszystkie składniki umieszczamy w salaterce, doprawiamy solą i jogurtem, dokładnie mieszamy. 

2 komentarze:

Cenię sobie Wasze uwagi, ale lubię wiedzieć z kim rozmawiam :-) dlatego proszę, nie zostawiajcie mi anonimowych komentarzy, tylko podpiszcie się :-)